Optredens

Onregelmatig treden we op, in kerkjes, tehuizen, buurthuizen of organiseren we zelf een feestavond met zang.

Op 10 februari 2024 geven we een Valentijnsconcert in het middeleeuwse kerkje in Zuidwolde: “Het Karrekoor bezingt de Liefde“.

We staan ook weer open voor optredens in andere locaties, bijv. verzorgingshuizen. Interesse? Neem contact op met onze secretaris: info@karrekoor.nl

Word ook Vriend van het Karrekoor!
Dat kan al vanaf € 10,- per jaar. Dan steun je het Karrekoor, krijg je korting op de entreeprijs van onze optredens en houden we je per e-mail op de hoogte van concerten en speciale Vriendenacties.
Stuur een e-mail naar info@karrekoor.nl om je aan te melden. Je krijgt dan een e-mail met gegevens over onze Vriendenactie, bankrekening etc.

Reacties zijn gesloten.